2011. június 20., hétfő

Gondolatok....kitalált történetek

Első történetem:

Ülök egy szobában....csönd van....magány.
Zajt hallok, de nem veszek róla tudomást...nem érdekel...nem is zavar igazán. Úgy érzem már nem vagyok egyedül, valaki van még a szobában...mire megfordulok erős kezek kapnak el...nem tudok szabadulni...kiáltanék, de a számra bőrkesztyűs kéz tapad. Zsebkendő van a kézben...elalszom.
Mire felébredek ruha nélkül a székhez vagyok kötözve. A kezem és a lábam is szorosan össze van kötve...a testem pedig a székhez van kötözve...nem tudok mozdulni...
Segítségért kiáltanék, de a kéz ismét számra tapad...nem fog menni. Egy rongydarab kerül elő...a számba tömik, majd széles ragasztószalaggal beragasztják a számat...kiszolgáltatottság...rabság...szorító kötelék. Nem engednek el... Végre történik valami...leveszik a számról a ragasztószalagot és kiszedik a rongyot...talán megszabadulok...NEM!! A srác aki kikötözött vetkőzni kezd...már alig van rajta ruha...Gyönyörű teste van...
Szopj!-mondja és cselekszik...én magatehetetlenül ellenkezek, de nem megy...ő az erősebb...
Elég!-mondja és beragasztja a számat ismét...sosem szabadulok már??? aztán simogatni kezd és puszilgat....majd intim területeket céloz meg és szopni kezd...micsoda érzés...szabadulni akarok..de mégsem...ez jó...huh...au....ó...még...gondolatok, de a ragasztószalag bent tartja őket....vége....
A kötelek lazulnak...a ragasztószalag lekerül...a várva várt srác áll előttem....csókolózunk...megöleljük egymást...ez jó volt...még egyszer csinálhatnánk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése